Κατηγορίες Κοινωνικών Δικτύων

  • LinkedIn: είναι ένας ιστοχώρος επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης. Ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2002 από τον Ρέιντ Χόφμαν, αλλά ξεκίνησε επίσημα στις 5 Μαΐου του 2003. Η έδρα της εταιρίας είναι στη Σίλικον Βάλλεϋ και έχει γραφεία σε όλο τον κόσμο. Τα εγγεγραμμένα μέλη του έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν το προσωπικό επαγγελματικό τους προφίλ, να συνδεθούν με άλλους χρήστες, να αναζητήσουν εργασία, αλλά και να δημιουργήσουν πελατολόγιο.
  • ResearchGate: Η πύλη έρευνας  είναι ένα ελεύθερο κοινωνικό δίκτυο καθώς και ένα εργαλείο συνεργασίας που απευθύνεται σε ερευνητές από όλες τις επιστήμες. Παρέχει διαδικτυακές εφαρμογές συμπεριλαμβανομένης της εννοιολογικής αναζήτησης (αναζήτηση περιλήψεων), από κοινού χρήση και δημοσίευση ηλεκτρονικών αρχείων – database, forums τόπους δημόσιων μεθοδολογικών συζητήσεων, ομάδων κλπ. Επίσης, τα μέλη του δικτύου μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους blog.Από τον Μάιο του 2011 τα μέλη του ResearchGate ξεπερνούν τους 9.000.000 ερευνητές από 192 χώρες και 52 νομπελίστες επιστήμονες. Το ResearchGate έχει δημιουργήσει μια μηχανή αναζήτησης εννοιών τόσο από το εσωτερικό ηλεκτρονικό αρχείο όσο και από εξωτερικές πηγές αναζήτησης αρχείων όπως Pub Med, Cite Seer, arXiv, και τη βιβλιοθήκη της NASA. Η μηχανή αναζήτησης δημιουργήθηκε με στόχο την ανάλυση μεγαλύτερου αριθμού εννοιών από αυτόν που παρατηρείται σε συμβατικές μηχανές αναζήτησης – μπορεί να αναλύσει κείμενα περιλήψεων – δίνοντας έτσι τη δυνατότητα ακριβή αποτελεσμάτων.
  • Edmodo: είναι μια εκπαιδευτική τεχνολογική εταιρεία που προσφέρει μια πλατφόρμα επικοινωνίας, συνεργασίας και προγύμνασης σε σχολεία και καθηγητές υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Το δίκτυο Edmodo επιτρέπει στους καθηγητές να μοιράζονται περιεχόμενο, να διανέμουν κουίζ, να αναθέτουν και να διαχειρίζονται την επικοινωνία με τους μαθητές, τους συναδέλφους και τους γονείς. Το Edmodo είναι πολύ εκπαιδευτικό στο επίκεντρο του σχεδιασμού και της φιλοσοφίας του: οι μαθητές και οι γονείς μπορούν να συμμετάσχουν στην Edmodo μόνο αν τους ζητηθεί από έναν δάσκαλο. Οι δάσκαλοι και οι μαθητές δαπανούν μεγάλο χρονικό διάστημα στην πλατφόρμα, τόσο μέσα όσο και έξω από την τάξη.
  • Twitter: είναι ένας ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει στους χρήστες του να στέλνουν και να διαβάζουν σύντομα μηνύματα (μέχρι 280 χαρακτήρες), τα οποία ονομάζονται τουίτς (tweets). Τα μηνύματα μπορούν να αναγνωστούν και από μη συνδεδεμένους χρήστες, αλλά μόνο οι συνδεδεμένοι μπορούν να δημοσιεύσουν κείμενα καθώς και να σχολιάσουν ή να κάνουν retweets (ριτούιτς). Δημιουργήθηκε την 21 Μαρτίου του 2006 από τον Τζακ Ντόρσεϊ και δημοσιεύθηκε τον Ιούλιο του ίδιου χρόνου. Η υπηρεσία έγινε γρήγορα δημοφιλής και σήμερα έχει 305 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες (2015). Είναι ένας από τους δέκα πιο δημοφιλείς ιστοτόπους του διαδικτύου.
  • Wiki: είναι μία διαδικτυακή εφαρμογή, η οποία επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέτουν, να τροποποιούν ή να διαγράφουν το περιεχόμενό της σε συνεργασία με τους άλλους. Σε ένα τυπικό wiki, το κείμενο είναι γραμμένο με μια απλουστευμένη γλώσσα σήμανσης (γνωστή ως "wiki markup") ή ένα επεξεργαστή εμπλουτισμένου κειμένου. Ενώ το wiki είναι ένα είδος συστήματος διαχείρησης περιεχομένου, διαφέρει από ένα ιστολόγιο ή περισσότερα άλλα τέτοια συστήματα στο γεγονός ότι το περιεχόμενο δημιουργείται χωρίς κάποιον ορισμένο ιδιοκτήτη ή κάτοχο.


Πηγή: https://www.wikipedia.org/

Άννα Κ.

Ιουστίνη Κ.

Γιώργος Ελ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κακόβουλο λογισμικό

Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς Στο Διαδίκτυο